Followers

Sunday, January 8, 2012

penat bin letih

assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh.....

hah...panjang jugak memberi salm.....islam jugak aku nie ea...hahahah(tah ke hape2 lah aku nie)

mak ai.....cek penat sungguh lah.......jenuh berjalan kat IKEA DAMANSARA nuh....besaq x terkata.....ternganga aku.... hahaha xpenah p g kot...td kak emy aku bawa p sana.... p tgk sofa,coffe table,and mcm2 lah yang tgk td.... perghhh gila punya rambng mata aku kot..... bnyk sngt brg cm nk duk ja sana..hahahah tobat cantikkk tapi pent kot.... xpa2 penat2 pon puas gak..... dan cuci mata sakit hati....jumpa jejai ngan fasha sanda... ya ampun...gedix nyewrrr... mcm b***(sambung sendiri lah huruf untuk ganti *)... masyaallah...hanya pencipta alam ja thu hati aku nie........

dah2..sabaq2...jgn dok marah sgt ikhwan oi....ingt Allah sama nah....jgn nk maki sngt..hahaha

No comments:

Post a Comment