Followers

Friday, February 10, 2012

bErgaya Ke tiDak

bergaya xsalahkan......asalkan tutup aurat....jgn nak dedah sngt lah kn..heheeh..... bergaya nie bnyak cara...ada yang ikut peredaran masa kini...ada yang wat style sendiri...ada yang ikut style orang...
heheeh......nak bergaya macam mne pon xpa..janji ia sesuai ngan tempat yang kita tuju.....
bagi aku...aku suka bergaya sendiri...ada lah jugak ikut orng..tp xmenyeluruh..ikut pe yg padan jer.......heheheeh..... pemilihan kaler...xkisah sngt bg aku....sebab semua matching jer....xsuka pilih2 warna...nnti serabut...tp ada gak lah colour faveret.......org cakap kalo nak bergaya..kena beli baju mahal2..jam tngan mahal kasut mahal....tp bg aku lah kan.......xkan lah kite nak pakai ulang2 ea bju mahal tu...yelah..nak bergaya katakan.....hehheehehe..... bagi aku assesori yang boleh dipakai berulang kli...means kalo pakai ari nie esok leh pakai g....mcm... jam tangan,cap,rantai tngan...hehehe lupe namanyer...,kasut,that all...hehehe kalo ada yang lain tu kire terlepas pandang..hehehe....alah xpayah mahal2...g jer beli kat pasar malam.....cantek per...murah2 pon murah...biar xkualiti...asalkan kita dapt berjimat...tol arkkkk...dri g beli mahal...buat aper....membazir jer...hahahaha

No comments:

Post a Comment