Followers

Monday, December 19, 2011

mEnGiDAm mAsakKaN MAma

assalamualaikum....
masyallah lame nye xblog..hahaha biase lah tgh sibuk study...dah lah bru pndah umah,pastu aku plak demam...haiyoooo dah dua minggu aku ponteng kelas...mampoih mcm nie..... for sure nye lecturer hangin nie.....
xpa...what ever pon aku tetap akan study..... sbb aku bkn jenis yangx dtg kelas x study...hahahaah not my taste

tp aku takot aku xpaham apa yang aku study tu ja...hahaha mcm2 ngan aku nie....
dah lah cuti mid years dah dekat..(minggu dpan je)
hahahaahah........mals nyer rase.....(aiii nk balik kmpong halaman pon malas ke)
hahaha....

wehhh... smakin dekat nk blik semakin aku mengidam ngan masakn mak aku especially smbal belacn...woooo walaweeeee meleleh

sekali tgk pon dah meleleh...dua kali tgk habis air liur

laparrrrrrrrrr...... aku kalo ada nasi putih dah pon ngan sambal nie...perghhh jalan....... mmg bertambah lah.... bdn pon menaik turun lah jawabnyeerrrrr....
ada lgi satu..... feverut aku kalo tok aku masak..hahaah to aku rajin sungguh masak benda nie...sedappppp

nie nama nya ikan masin rendang asam...... tp kat belah zon tgh nie dpa pnggil asam rebus tumis

tau dak pasaipa dorang panggil rendang asam.... rendang tu adalah tumis...so jadilah rendang asam....hahaha 
mcm ikan goreng lah...kat utara xpnggil ikan goreng...kami panggil rendang ikan...hahah 

APA2 PON....TUNGGU AKU HABIS KELAS...THEN AKU BALIK AKU NK SELANGKOP/KEDAQHAH(MAKN BNYK) SMUA...HAHAHAHAAHAH


No comments:

Post a Comment