Followers

Tuesday, June 28, 2011

suka suki saja...........

hey everybody what up n whats down dont be afraid with a boogie man.....with a little of this with little of that... let we do a sugar dance......sugar right ------------> sugar sugar sugar sugar....sugar left <-----------sugar sugar sugar sugar........hey2222 menyanyilah pulok......

actually xde intro nk buat...tu yg wat lirik sikit nie...hehe.....aduih2 sedaq x sedaq chek dah beqhapa mggu dah kat ipb ni...aduh2..blajaq kat kl lah kata kan...hahahaha.....first day aku masuk of coz mmg excited gilo den....hehe dpt blajaq  kan......sapa x sonok...biaq lah kat institut pon......tp aku bangga jugak dapat blajaq...xpe2 biar x  blajaq kat U pon tp aku rase syukur.....sbb dpt lanjutkan juga study aku

hari demi hari berlalu sekelip mata je....(pejam celik)2 dah nk masuk mggu ke4...hehehe....bru masuk kuliah pon rase semangat je...lecturer2 bek2 belaka.....senang aku nk blajar.......xlah rasa gelisah sngt....huhu...

semua aku lalui kat ipb neh...semuanya indah,,,,tp just 1st week je aku lemah sikit sbb orentasi....yelah kene reging2 lah itulah lah inilah..menglahkan askar...heheh(macm lah aku pernah masuk akedemi askar).....tp orentasi die sngt menguji kesabaran kitorang sampai maki hamun doe...hehehehe...tp waktu 1st week last day orentasi...kitorang rase sedih lah pulak...sbb after that dah xde orentasi jd rindulah...heheheheheheheh.....tp aku mmg respect arr fasilittor kitorang...dorang sggop habiskan mase n ponteng klas sbb kitorng...thxxxxx....hehehehe....sumpah aku x tipu spanjang aku diorentasi selama hidup aku....aku rase yg nie the best n the powerful of energy yg aku rase...semngat die lain macam....spiritual demi spiritual yg aku rase...seram,hapy,gelisah,sedih n more...hahahahahaha............wat ever pon tq ipb


No comments:

Post a Comment