Followers

Saturday, May 14, 2011

degil nye

aku begitu degil ari nie......ntah nape lah agak nye...iblis ape yg merasuk aku ye.......(iblis kate>salah aku jugak)hahahahaha

yelah mane x deil ari nie aku ngan abg nak g umh tok so kami kate nak naik moto...so kami nk siap2 kol 6.3o lah pas tuh aku nya mama nak guna moto boleh dak sbb nk p umh tok..mama kata tggu sat..tny abh..pastuh...abh pon blik so tnye lah abh nk g umah tok leh dak...abh kate die nk gune moto,,,then aku tnye npe x g ngan moto...pastuh abh kata minyak xdak.......aku kata lah x pa kami boh mnyk,,,,,emmmm xpalah pastu abh pas mandi abh kata ampa p ngan moto bg abh 10 rggt nk boh mnyk....em same je.........................pastu  aku tnya abg....nk p moto or keta...abg ckp moto jela...aku lak tetap nk g ngan keta.huh,,,,,,,,,,,,,smpai lah umah tok...pdn lah ngn muka aku abg x nk lyn aku smpai blk.huhu

No comments:

Post a Comment