Followers

Wednesday, October 23, 2013

SYUKUR

ASSALAMUALAIKUM

selamat pagi smua nya..... huh.. penat2.. smalam tito awl pon pnt.... hahah ye lah kje kat kedai memang bnyk giler... 81 flag aku sendri yang buat.. dh jahit tepi jahit pulak lurus... ayooo bulehhh patah tgn niehh.... sbb nak tolong aku snggup jew.. x bnyk bersunggut.... je mngeluh sbb duduk terlalu lama... boleh kremm tulang blakng.. silap2 esok jalan bongkok pe... hahaha....
bermimpiu kono nak bgn awalll.. last2 kol 11 bru bgun..puii..... hasrat nak jog pon terkubur dan melayang bersama fantasi mimpi indah....(indah macm kimakk).... meluattt nye mimpi smalam..

" aku menyusuri sungai bersama moto ex5 ku.... smbil ku merendekk.. tetibe aku nampak 2 ekor mamat sdng merempit.... ayooo bising nauuu moto die bunyikk... asa macm nak p sepak sorg.. pastu... stopp jup bnyi tu... dah tu slng 10 minit dia bunyi balik... aku mmg x tahan trus dptkan drg...... mmg hangin.. sorg mintak maaf..... sorg g buat poyo.. haaaa mmg akan kena lah
dahh tu aku trus capai moto aku.. aku trus lggar dia.. tanpa ada belas kasihan.. langgaran itu bermula pada kemaluan  dan terus ke kepala.. his bekecaii.......

rasaiiinn donggggg........ mmg ptot ponn kau rasee.. hahahaahah... mmg kejammmm...



pastu trus aku larii..... malas nak tggu bagaii.....tetiba hatiku bedetik rasa bersalah sbb buat dia mcm tuh.. mcm seolah2 ada byg2 maut akan menjemput dtg.. trus gua pecutttt....... ayoooooo... pecut tu mmg x igt duniaaa... sebab kat telinga nie dgar ada suara yg memangil2 ja 

'ijoiiiii.... ijoiiiiiiii....ijoiiiii' 

kau raseee...... x tercampak ke kau dri moto ytg tgh laju tu kalo dgr name ko kena pngill mcm tu dikala malam btol2 sunyi...... mmg aku kuat kan hatii terus tempuhh per jalann.... 

setiba dirumah.... aku trus basoh kaki.... tetibe.... rase mcm ade sesuatu dalam kolah air.(perigi)..... mmg cuakk habiss.... tp aku tak larii... aku betol2 nak tgk apa tuh... masyallah mmg terkejut abis... bukan rmbut yang aku sangka kan...(hantu airrrr).. tp hantu mamat yang aku langgar tdd......

"arghhhh"

terus terjaga dri mimpi ngerii tu... hahahahhaa


xmau cita panjang22.. penat type..

babaiiiiii


No comments:

Post a Comment