Followers

Friday, November 25, 2011

sunyi

ape ea akn terjadi pada kita..kalo seseorg yg kite syg tu dah tggl kan kite kesorgan.... xkiralah ditinggal mati ataupon ditinggal hidup.... sure rsa terseksa and tertekan kn.....

kalo boleh aku xnk langsung jd mcm tuh..... xkan sesekali aku akn tempuh macm tu....especialy family aku....mmg x sanggup rase nye...tp Allah dah aturkan, dah catatkan semuanya didalm buku dunia....... kalo ikutkan hati mmg xnk langsung.... sunyi tau xde family aku kat sisi.....aku yg kat rantauan org nie pon dah rasa sunyi giler...... nasib lah ade gak abg yang temankan aku kat kl....

keduanya aku x nk kehilangan kwn2 aku....xkisahlah yang kenal sekejap ke, lame ke....aku ttp xnk dorg tinggl kan aku...sbb aku terlalu syg akn kawan2.... betol ckp org tanpa kawan kita xkan dpt idup after family....aku dah rase waktu sekolah rendah, sekolah menengah dan sekarang,,,yang katest aku dah naik sem 2.....aku rindu sgt2 kat sem 1 pnye kwan...ade tu ade lah...tp aku nk kembali macm asal balik......... kalo boleh aku nk repeat putaran masa........ tp aku manusia yg penuh dengan hina...dan kerdil aku disisi pencipta yg maha agung........

sunyi...... kdg2 tu membuatkan jiwa manusia kacau..... dan kita yg meliht kdg2 org bunuh diri, yg gila or what ever..... jgn lh kite sesekali mengejek...bahkan cube selami perasaan org gile itu sendiri...mesti ada punca.....

betol ckp org.....' ORG GILER JE YG LAYAN ORG GILER DAN ORG BODOH JE YG LAYN ORG BODOH'

tp x terpikir ke........

kadg2 org giler nie x semuanya giler........ kdg diri yg mngangap org tu giler lh dirinye sebenrnye xthu nk phm akn perasaan si giler itu rsa......... DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER....TAKE A LOOK FIRST THEN VALUE IT............IF WRONG TRY TO CHECK UP...AND CORRECT IT BACK

No comments:

Post a Comment