Followers

Saturday, September 10, 2011

serabut

wah..wah.... aku masih leka lagi ngan kehidupan sosial aku..........bila nk blajaq nie....wake up zul....wake up.......exam dah nk dekat.......ko x prepare ape lg ke........masyaallah npe mcm nie........aduh2...........mak aiii presentation pon ko x buat lg......aduh ape nk jd nie...........ko buat ape hah waktu free nie.............ko nie ape nak jd nie......hahahaahhaah tulah aku waktu kat depan cermin....ckp sorg2................motived dri konon nye.....aduh mcm nielah aku lepas tempuhi hidup sebagai seorg siswa di ipt yg x seberapa ternama lah......hahahahahaha.....sibuk memanjang sampai xde waktu nk update blog..........hahahahaha heran2......biaselah siswa katakan....kerja itulah ininlah....mcm2.....now aku sibuk ngan presentation ngan drama lg............adoi....dalah aku dilantik jd directoe...hahahaha director x bertauliah....aku arrrrr...hahaahahhaha x bertauliah pon   ramai suka tau jalan cerita yg aku creat........jgn main2....nnti x jd accountancy aku jd director yg ternama.....hahahahaha...apa2 pon.....n sibok mcm mne pon aku tetap akan tumpukan kepada study........


aku nak study!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment