Followers

Friday, September 30, 2011

geramnyeeee!!!!!

aduh2......blagak sial b*** td tuh.....wah2 bukan main lg nk tunjuk katedie pandai ckp english......fluence lah konon......waktu MD kat kolej aku td.....masyallah kalo korang tngk blagak die tu sampai kalah Dato Siti Nurhaliza........siti pon x blagak mcm tuh......ko nie bru stahun jgung dalm bidg seni dah ko nk tunjuk blgak.....yelah artis kata kan kene lah belagak sikit kan.......blagak kepala pantat mak kao......ko ingat ko bagus sngt ke....hah ko saje je nk bg aku buat dosa kering kan....sial betol lah....ko ingt ko tu dah bgus sngt ke sial oiii.....setakat belakon filem xpopular xpayah nk budjet bagus lah.........mak ai ko ni..........aku rasa macm ko nie ade kejutan budaya kot dalm diri ko tu smpai riak nk mampos....ko ingt dalm kelas tu ade ke yg suka sama lu.......lu pikir lah lu..........MD boleh lah ko nk tunjuk belagak sbb ko ade experience belakon but remember ko jgn lupa ada penentang hebat ko dalm exam nanti......AKU..............AKU ADALAH PENENTANG MU DALAM EXAM NNTI...WAIT N SEE.....kalo MD ko boleh menang jngn harap exam ko nk lepas.....OK.........

ko tu patut g mampos je lah......xde guna ko hidup kalo nk belagak mcm ni...buat sakit mata dan hati org je.......tambah2 aku......lg bnyk lah dosa kali nie............haishhhhh sedar2lah wahai setan jahanam.......ko tu dah tua.......ptot ko bg pengajaran kat adik2 ko.....nie ko lg membabbi babi dalam kelas.........ko jgn nk belagak sgnt lah kan........kalo hidup ko penuh dgn belagak je x kemana nye ko.....abis kuat ko mati kena langgar dik lori babi....biar padan....but aku bukan Allah nk tentukan ko mati dalm keadaan macm mna.....maybe aku ke Allah nk aku mati macm tu...tp ko beringt lah beb.........kalo ko hebat ada lagi hebat yang menanti..........

SEE YOU IN FINAL OK.....

No comments:

Post a Comment